Wednesday, April 29, 2009

Back to Hometown / 回家乡

Tomorrow I'll be going back to hometown at night and will reach there early in the morning. I really miss my hometown.When Im back there, I can eat my mum's cooking. Her cook is delicious. Last time when Im still live in hometown I use to go out, not always eat my mum's cooking.But when I left my hometown to work, then only I know the best food that delicious is my mum's cooking. Besides that, I can meet up my friends that use to ask me when Im gonna back to hometown. This time also a break for me to rest. Have a happy holiday!

明晚我就要回家乡咯。而且到那边是早晨叻。我好想念我家乡噢。回到哪儿我就可以吃到我妈煮的美食咯。她的厨艺好棒的耶。以前还在家乡的时候,我少呆在家里,不时时常吃妈妈煮的食物。不过自从我离开哪儿到外面工作才知道最好吃的东西还是妈妈煮的菜。这一次回去,也可以和我那些朋友聚一聚因为啊他们有些很喜欢问我几时回啊。这次也是个短假期给我好好休息啦。假期愉快!