Thursday, May 28, 2009

好知己生日 / Best Friend Birthday

Today is my best friend birthday. I have sent him a sms and called him too. We have known each other almost six years. I don't know why he and I can get along and quite fast we have became good friend. I think maybe this a kind of connection between people and people.
Im here to wish him to have a wonderful birthday and may all his dreams come true. Besides that I promise him to buy him a birthday gift which is the perfume. My dear friend, Happy Birthday to U!

今天是我好知己的生日。我除了转短信给他,我还他电话祝他生日快乐。我们已经相识差不多要接近六年了。我不知道为什么我和他很容易的熟路和很快就成为好朋友。 我想只有可能是人与人之间的那种美妙的联系吧。我在这里祝他有个美好的生日和希望他会美梦成真。除此之外, 我还答应了他要买生日礼物送给他。我亲爱的朋友,生日快乐!