Saturday, June 6, 2009

梦想 / Dream

今天本来因为错失了不能当临时演员而不开心的。不过我觉得我好幸运因为我终于找到我一直想要读的课程的地方了。我在那瞬间整个人从不开心变得非常得开心。那种快乐喜悦真的不知道该怎样用语言来形容啦。我很开心的报读了词曲创作课程。我可以感觉到我立我梦想越来越近了。我不怕辛苦。我相信只有我一直坚持下去,我的梦想一定会成真的。我希望我身边的朋友们也不要放弃你们的梦想。我们一起努力往梦想的天地飞翔吧。加油哦!

Actually today Im not so happy as I miss the chance to be a temporary actress. Fortunately, I can study the course that I want to study for so long. At that moment, my mood just become very happy. That kind of happiness is not word that can describe it. Im already register the song writing course an dim happy for it. I feel that my way towards my dream will be near and near. I believe that my dream will come true one day as I stick on it cos Im not afraid of hardwork. I hope all my friends will not let go their dreams too. Let us make all the effort fly to our dreamland. Goodluck!